Tapasztalataim a koronavírus oltás után, 2. rész.

Tegnap azt terveztem, hogy este 6-kor kimászok az ágyból és elvégzem a teendőimet, mint pl. macskaalmokból pisi-kaki kiszedése. Kriszta azt mondta, inkább mérjek lázat mielőtt felkelnék. Mikor megtudta, hogy az eredemény 38,4, azt mondta, maradjak, ahol vagyok és vegyek be egy Algoflexet. Még a vacsimat is ágyba hozta. <3 Sós margarinos kenyerek mellé sós paradicsomot is kaptam és inni meleg teát, ezek nagyon jólestek. Végül csak mosakodni keltem fel 9 óra körül. Addigra sokkal jobban voltam, nem fáztam, nem volt lázam, és végre elmúltak az izomfájdalmak is. Aludtam több mint 9 órát és reggel az volt a legnagyobb bajom, hogy fel kellett kelni, szívesen aludtam volna még néhány órát. A bal karom kicsit duzzadt és az oltás helye halványlila és fájdalmas, de az se vészes. Az étvágyam visszatért, a mai ebéd - rántott hús és petrezselymes krumpli by Interfood - nagyon jólesett. Tehát minden jel arra mutat, hogy az oltás és az immunrendszerem is működnek. A sejtjeim legyártották a tüskefehérjéket, a szervezetem antitesteket termelt és elpusztította őket.

Azt olvastam, hogy az oltás második adagja után - és ez minden gyártmányú oltásra vonatkozik - a mellékhatások kellemetlenebbek, mint az első után. Az immunrendszer még hatékonyabb támadást tud indítani, mert már ismeri a betolakodót. Június 29-én fogom megkapni a második adagot, nem vágyom a még kellemetlenebb mellékhatásokra, de úgy vagyok ezzel, hogy a szenvedésem nem hiábavaló. Olyan sok embert oltottak be az országban ezen a héten, hogy megint nyitva lehetnek az olyan szolgáltatók, mint amilyenek pl. a fodrászok, a boltoknak már nem kell este 7-kor bezárniuk és a kijárási tilalom este 8 helyett este 10 után érvényes. Ez is valami.