Április végén készültek Jojóról és Dodóról profi képek, és ez az egyik kedvencem:

Már egy ideje terveztem, hogy elviszem Jojót ilyen fotózásra, és ennek a fotósnak a képei nagyon tetszettek. Megkérdeztem előtte Noét, hogy Dodónak is lenne-e kedve szerepelni és ahogy hallottam, azt felelte, hogy "felőlem" - kb. mindenre ezt feleli Dodó. :D Úgyhogy ő is jött és nagyon ügyesek voltak mindannyian - a gyerekek és a fotós is. Elképesztő szerintem hogy Dodó évekkel fiatalabbnak tűnik ezeken a képeken, mint Jojó, pedig csak 9 hónap van köztük, de ennyit számít, hogy Dodó fiú, és még nem indult meg a tinivé válás útján. :)

A fotózásra koraeste kellett mennünk a megfelelő fényviszonyok miatt, úgyhogy Dodót már előző este elhoztuk magunkhoz, hogy másnap munka után azonnal tudjunk indulni. Aznap egy napra megtapasztalhattuk, hogy milyen lehet több otthon tanuló gyerekkel az élet. Az egyik szobában németóra folyt, a másikban matek, a harmadikban irodai munka. :)

Jojónak nemrég ki kellett töltenie egy kérdőívet és abban szerepelt a lenti kérdés a szeretem-nem szeretem tantárgyairól. Elteszem ide a válaszait.