Ez a nap is eljött: 12 héttel az első után ma délután megkaptam a 2. adag Astra Zeneca oltásomat is. Most este fél 7 van, 5 órája kaptam meg az oltást, és egyelőre semmi bajom. Az első adag után 8 óra telt el mire elkezdtem belázasodni, szóval lehet, hogy most is ez lesz. De akárhogy is lesz, mivel egész héten szabin vagyok, ezúttal biztos nem kell lázas állapotban dolgoznom, mint a múltkor, és ennek nagyon örülök.

A 2. oltásom napján ilyen az időjárás:

Kíváncsi vagyok, így is fogok-e fázni éjjel...

Jojónak is jól telik a hete eddig, szerencsére nagyon jól érzi magát a színjátszó napközis táborban. Tegnap reggel odakísértem, azóta egyedül megy és jön haza délután. A sulijától pár percre van a hely, tehát gyalog 10 perc. Kicsivel 4 óra után szokott onnan hazaérni, akkor foglalkozik a kötelező olvasmányával, aztán spanyolozik, aztán játszik. Most éppen az Xboxon a Black Flaget.

Kriszta dolgozik ezen a héten, de jövő hét elején ő is szabin lesz, és néhány napot a Balatonnál tervezünk tölteni Jojóval és Dodóval.