Tegnap a munkahelyem feltette dolgozóinak azt a nagyon demokratikus kérdést, hogy a járvány elmúltával hol szeretnének dolgozni: otthon, irodában vagy hol itt, hol ott. A válaszom egyértelműen itthon! Véletlen egybeesés, hogy a közvetlen főnököm pont múlt héten felvetette, hogy ma kivételesen dolgozzunk az irodából, mert olyan régen láttuk már egymás fejét. Szerinte jobb az irodában dolgozni - szíve joga így érezni - szerintem nem, de természetesen vállaltam ezt az egy napot, és a jövőben is vállalnék egy-egy irodás napot, ha muszáj. Bőrönddel mentem ma dolgozni, hogy minden cókmók, kaja, thin client, kábelek, billentyűzet, stb. könnyen elférjen és ne kelljen semmit cipelni.

Véletlen egybeesés az is, és ezt a főnököm múlt héten még nem tudhatta, hogy az az egy nap, amit tavaly szeptember óta az irodában töltök, pont egy hőségrekordos nap lesz. Ma Magyarország egy pontján 40 fokot mértek, és ez a legmagasabb hőmérséklet, amit valaha júniusban Magyarországon mértek. Itt Budapesten "csak" 38 fok volt a mai legmagasabb hő, de "feels like 40" a telefonom szerint:



Pont ma tetőzik ez a fincsi kis hőhullám, ma éjjel várható az ilyen hőhullámok után szokásos fákat borogató orkán, jégeső és özönvíz enyhülés. Ezen a héten eddig fokozatosan erősödött a hőség, Krisztával itthon a hét elején még nyári öltözékben dolgoztunk, hét közepén már csak egy szál bugyiban úgy, hogy közben egész nap pásztázott minket a ventilátor. Itt benn a lakásban 30,7 fok lett mára, ennél alacsonyabbat nem sikerült elérni. Ez úgy sikerült, hogy követjük az itt leírt tanácsaimat. :) Másképp sokkal melegebb lenne itt benn.

Aztán eljött a mai nap, kinn 40 fok, én pedig egész munkaidőben vacogtam. :D Mivel az irodai légkondi azóta is a régi. Egy pulcsit vittem, de takarót meg kesztyűt nem akartam egyetlen napra bevinni. Amíg állandóan az irodában dolgoztam, mindig tároltam ott egy takarót és egy vékony kesztyűt a nyári napokra. :D Ma ezek nem voltak nálam, úgyhogy mikor munka után kiléptem az irodaházból, kellemesnek tűnt a kazánszerű forróság! Miután megtettem 100 métert az utcán, akkor már nem! :D

Szóval ilyen volt a mai nap, nem is volt olyan vészes, mint vártam. És holnap már péntek, újra itthon dolgozok, aztán hétfőtől másfél hetes szabin leszek! :)