Tegnap este Kriszta és én megnyitottuk kéthetes közös szabadságunkat. Ilyen se volt még! De most van. :) Legközelebb 30-án kell dolgoznunk. Tegnap este meglepetés programot szerveztem neki. Azt mondtam, hogy késő esti, szabadtéri programra megyünk, és kelleni fognak pokrócok, chips, szörp, valamint kullancs- és szúnyogriasztó. Kriszta nem hülye, plusz ő is figyeli a csillagászati eseményeket, szóval sejtette, hogy esetleg csillaghullást megyünk nézni. :)

A Normafához buszoztunk és a sötét réten táboroztunk le. Még soha nem néztem onnan csillaghullást, nem tudtam, hogy mire számítsunk, de reméltem, hogy jó élmény lesz. Az volt! Pont annyi ember volt még ott rajtunk kívül, hogy ne legyen félelmetes, de zavaró sem. Mindenki kényelmesen elfért a saját táborhelyén. Igaz, a szagokból ítélve valaki kolbászos szendóval érkezett. :D Én inkább chipset ajánlok ilyen programra, mivel azt hanyatt fekve is lehet enni. :) Láttunk hullócsillagokat, kívántunk is többször, és nagyon különleges és romantikus este volt. :) Remélem, hogy lesz még részünk ilyen estében! Ha lesz még, annyit csinálnánk másképp, hogy hálózsákot vinnénk. Tegnap este a pokrócokkal betakarva egy idő után eléggé fáztunk.

Ma nem mentünk sehova, társasoztunk, sorozatokat néztünk (Kriszta egyedül és aztán ketten is), játszottunk a PS-en (én egyedül és aztán ketten is). Jó dolgunk van. :)

Jojóka ezen a héten Noénál volt, a nyár utolsó két hetét pedig apáival tölti.