Tegnap nem úsztam át a Balatont, pedig megpróbáltam. :( Tavaly olyan napra esett az átúszás, amikor nem tudtam menni, így akkor meg se próbáltam. Idén gondoltam, újra átúszok, meg se fordult a fejemben, hogy gond lesz, hiszen tavalyelőtt se volt, és még soha nem fordult elő, hogy fel kellett adnom. Életemben öt alkalommal, hol könnyen, hol nehezen, de átúsztam. Még elemzem magamban a tegnap történteket, hogy rájöjjek, mi volt a gond. Csak kapkodtam a levegőt, és nem tudtam ráállni az eddig bevált ritmusra - mellúszásban két tempó víz alatt, aztán feljönni levegőért. Valamivel egy kilométer után kimásztam egy vitorlásra és mondtam, hogy nem megy. Hívtak egy motorcsónakot, az elvitt egy nagyobb hajóhoz, ott kaptam takarót és forró teát. Hideg volt a víz egyébként, de nem a leghidegebb, amit valaha láttam... Aztán a nagyobb hajóról átvett egy közepes hajó, amin már ült 6 hozzám hasonló lúzer, őket is vitték ki a partra... A 6 másik között volt öregember, kislány, a kislány anyja, két németül beszélgető fickó és még egy fickó, aki nem beszélgetett. Mindannyian Balaton-átúszás karszalaggal, szóval ők is megpróbálták.

Holnap reggel munka előtt tervezek uszodába menni. Rá kell jönnöm, hogy mi volt a gond tegnap. Kriszta szerint megártott, hogy egy éven keresztül zárva voltak az uszodák és edzőtermek, és bár edzettem itthon, az nem ugyanaz. Igaz, hogy fiatalabb koromban egyáltalán nem edzettem és gond nélkül átúsztam úgy is, de akkor fiatalabb voltam. Ehhez jött még hozzá tegnap a viszonylag hideg víz. Holnap reggel tervezek úszni 2 kilométert medencében. 2020 elején ezzel még semmi gondom nem volt.

Jojót ma délután Noémiékhez szállítjuk, ott fogja tölteni a következő hetet, a nyár utolsó két hetét pedig majd az apáival. Az elmúlt két héten velünk volt és napközis táborba járt. Az első héten az önkormányzati táborba, ami nagyon olcsó hely, mégis szuper programokat szerveztek idén. Voltak például a Vadasparkban, a Nemzeti Múzeumban, uszodában. A második héten, vagyis ezen a héten a Logiscool által szervezett Android app programozó táborba járt, ami nagyon nem olcsó, de a két tábor ára kiegyenlítette egymást. :) Délelőttönként megismerkedett az app programozással, délutánonként ott is szuper programok voltak, például jártak a Cyberjump-ban, lézerharcoltak és számháborúztak is.