Jojó tegnap megkapta a második adagot is a Pfizer gyártmányú covid elleni oltásból és ma reggelre belázasodott tőle. Kriszta van otthon vele, mert ő otthonról dolgozik ma. Neki most az van, hogy hetente egy napot kell bemennie a munkahelyére, a többi napon dolgozhat otthonról. Én meg ugye az irodában ülök két idióta miatt. Nem is tagadom, nem rajongok értük. Szóval Kriszta ápolja Jojót és holnap reggel fog eldőlni, hogy Jojó aznap már megy suliba, vagy otthon marad még egy napot. Orvosi igazolást már szereztem neki mindkét napra. Vééégre nyugdíjba ment a gyerekorvosa, aki ugyanaz a gyerekorvos, aki engem ellátott, amikor kisgyerek voltam, ki lehet számolni, hány éves lehetett már... És azonnal korszerűbb lett a rendszer, az új gyerekorvosunknak emailt kell írni, ha igazolásra van szükség, amit öt percen belül meg is kaptam emailben. Ezt majd továbbítom az osztályfőnöknek és kész.