Mai képek:


Ma kaptam 2 zacskó vért és holnap kapnom kell még kettőt.

Azt még nem is írtam, hogy egy héttel ezelőtt a főnökeim telefonon közölték, hogy két rosszul teljesítő beosztottam miatt azt szeretnék, ha az irodából dolgoznék másnaptól, vagyis múlt hét keddtől, a két lógóssal együtt, hogy felügyelni tudjam őket. Tizenegy ember van a csapataimban és két trehány miatt, akik nem hajlandóak normálisan dolgozni, ha nem látja őket senki, egyik napról a másikra visszarendeltek az irodába. Esélyem se volt felkészülni lelkileg.

Mondtam a főnökeimnek akkor, vagyis egy hete, hogy a rossz egészségügyi állapotom miatt lesznek napok, amikor nem fogok tudni bemenni dolgozni. Mondtam, hogy kedden és szerdán bemegyek, de csütörtökön és pénteken otthonról fogok dolgozni, aztán mától valószínűleg bejárok megint. Azt mondták, rendben. Ebből lett az, hogy kedden és szerdán az irodában dolgoztam, csütörtökön itthon, pénteken fél napot töltöttem a hematológián és dolgoztam fél napot itthon, ma meg egész nap szabin vagyok. Holnap megint kell vért kapnom, de szerencsére nem ártott meg az idegen vér, úgyhogy holnap tervezek dolgozni fél napot itthonról úgy, hogy reggel pár órát meg délután pár órát. És akkor szerdán, ha nem jön közbe semmi, bemegyek megint az irodába, de csak fél napra, mert délután Jojót viszem a második covid oltására.

Utálok ilyen megbízhatatlan munkaerő lenni. Szeretnék egészséges lenni, mint régen!