Már másfél hete éldegélek más emberek vérével és remekül érzem magam. Meg úgy is érzem magam, mint valami vámpír. :D A vérátömlesztésnek azonnali jó hatása van, ezt nem tudtam, amíg nem volt részem benne. Észrevettem, hogy már aznap este, amikor a második két zacsi vért megkaptam, könnyedén fel tudtam menni az ötödik emeletre, ahogy régen. Amíg súlyosan alacsony számú vörösvérsejtem volt, addig alig kaptam levegőt, mire felmásztam oda. Kedden úszni mentem, 2 km-t úsztam, és szuper volt, meg se kottyant. Tegnap hazasétáltam a munkahelyemről (7 km) és nagyon jólesett. Apának meséltem ezt és mondta, hogy igen, ez így működik. Azt mondta, hogy sportolók ezt úgy használják ki, hogy levetetnek maguktól vért - ez nem jár hátránnyal, mert egészséges ember esetén visszatermelődik - elteszik, és versenyek előtt a saját vérüket ömlesztik az ereikbe. Így fáradhatatlanul tudnak versenyezni. Mindez tilos, de nehéz bebizonyítani, ha valaki ezt csinálta, hiszen csak a saját vére van benne. Érdekes.

Sajnos azonban számomra nem végleges megoldás, hogy vért kaptam. Meg kell szabadulnom attól a betegségtől, ami előidézte a súlyos vérszegénységet, különben újra ugyanolyan állapotba fogok kerülni, mint voltam.