Már megfordult a fejemben, hogy megint szüneteltetem a blogolást, mert szinte csak rossz dolgokat tudok írni mostanában, azokat meg nem szeretem eltenni magamnak. Csak a jó dolgokat szeretem visszaolvasni később. Ilyen bevezető után, mi másról írhatnék, mit rossz dolgokról?

A járvány tombol. A lenti grafikonon már látszik, hogyan törpült el az idén tavaszi rekordszámú napi megbetegedés a mostani rekordok mellett. De a legszörnyűbb nem is ez, hanem hogy Magyarország továbbra is az egyik legrosszabbul teljesítő ország a halálozás / népesség tekintetében.



Mióta utoljára írtam a járvány miatti korlátozásokról, újra bevezették a kötelező maszkhasználatot a zárt helyeken, pl. üzletek, bevásárlóközpontok, irodák és iskolák közös helyiségei.

A betegségem is aggaszt, megint okozott nagyon rossz napokat. Az időpontomat, amit holnapra kaptam egy magánkórházba, lemondták. Nem tudom, hogy a járvány vagy más miatt, de elkeserít, hogy ennyire nehéz elérnem, hogy egy hozzáértő orvos meghallgasson. Jelenleg két időpontom van két különböző magánkórházba, dec. 7-re és 9-re. Remélhetőleg nem mondják le őket... Azért szereztem két helyre is időpontot, mert szeretnék több véleményt hallani, hátha van más módszer arra, hogy a betegségem javuljon, mint az a szörnyű műtét, amit az eddigi orvosom javasol. Persze lehet, hogy hiú remény, és tényleg nincs más megoldás. El fogom fogadni, ha több orvos is ugyanazt mondja.

A Nightwish koncert, amire két éve (!) vettem jegyet és eredetileg 2020. decemberében lett volna, először idén májusra tolódott, aztán idén november végére, és egész múlt hétig úgy tűnt, megtartják, de nem. Most már nem is fél évvel, hanem egy egész évvel tolták el, 2022. decemberére. Elképzelni se tudom, mi lesz akkor, de valószínűtlennek tartom, hogy ott leszek. A jegyemet nemrég, mikor még úgy volt, hogy megtartják a koncertet e hónap végén, eladtam egy ismerősnek. A betegségem miatt mostanában nem vagyok olyan hangulatban, hogy koncertre menjek.