Karácsony van és olyanokkal töltöm az estét, akiket szeretek: a nagylányommal és a párommal. Csak a jó dolgokra akarok most koncentrálni, a betegségemet ignorálni, bár mindent elkövet, hogy ne lehessen, mert ma is kínoz. Sajnos mintha rosszabbodna. :( Nem számítottam rá, hogy ma is rosszul leszek... Dolgoztam ma, méghozzá az irodában, de szerencsére nem voltam rosszul napközben, csak a munkaidő végére, ami ma kivételesen 3 órakor volt. Kriszta értem jött autóval. Mire hazaértünk, már itt illatozott a feldíszített karácsonyfa, amit Jojóval állítottak fel, és bevásároltak és előkészültek a ma esti vacsorához. Kriszta rendhagyó karácsonyi vacsorát készített, kézműves hamburgert. :) A húspogácsát is ő állította össze és sütötte meg. Szerencsére mire elkészült a vacsora, lett egy kis étvágyam. Most sem vagyok egészen jól fizikailag, de talán holnapra jobb lesz. Kriszta családjához készülünk holnap, ahol összesen tizenegyen fogunk összegyűlni. Remélem, én is tudok menni. Jojó egyébként Noémiékhez volt hivatalos a következő három napra, de sajnos Dodó (már megint) összeszedte a koronavírust. :( Szerencsére nincs rosszul, csak nem érez ízeket. De persze Jojó így nem mehet oda, és szegény Dodó nem mehet hétfőn az apjáékhoz, pedig mentek volna együtt az egyik fürdővárosba megint. Így nem mennek, és Jojó egyedül megy hétfőn az apjáékhoz. Szerencsére lakik a szomszédjukban egy kislány, akivel jóban van, így nem lesz magányos.

Itt van a karácsonyfánk:

A szülinapi ajándékot Kriszta kicsi unokaöccsének visszük holnap, aki december 18-án lett három éves.

Most pedig megnézzük hármasban az 1964-es Mary Poppins filmet angolul. :) Kriszta töltötte le valahonnan.