Az idei első zalai kiruccanásunkon voltunk az elmúlt hétvégén. Pénteken este indultunk és tegnap este jöttünk haza, mert nekem nincs hosszú hétvége. Krisztának szerencsére van, most is pihen. Tudom, hogy nagyon jól érezte magát ő is a hétvégén, de azért fárasztóbb neki túrázni és órákat vezetni, mint amilyen nem terhesen volt. Meg kell jegyeznem itt, hogy az új autó és az új magzat is most először jártak a zalai házikónál. :) Én lazán dolgozgatok ma és holnap itthon, szerdától meg bemegyek az irodába. Jojó az apjánál van holnap estig. Én és Kriszta ma este a kispapával és az ő párjával vacsizunk. Szép, nagy családom lett. :D

Szombati túránk hossza 9 km, vasárnap én 13 és fél km-t túráztam, Kriszta kb. ugyanannyit, mint szombaton. Délelőtt ugyanis ő inkább otthon maradt, amíg én elmentem egy magányos felfedezőútra, de az is nagyon jó volt, szeretem az ilyesmit. :) Az időjárás, mint a lenti képeken látható, tökéletes volt.