Idén szombatra esett a szülinapom. :) Kriszta csodás meglepetéseket szervezett, ebédelni elvitt a Várba a Jamie Oliver olasz étterembe. Már régóta szerettem volna oda menni, és ezt ő is tudta, úgyhogy ez volt az egyik meglepi. Füstölt lazacos spagettit és vaníliás túrótortát ettem és házi bodzaszörpöt ittam. :P Aztán sétáltunk a virágba borult Várban, és éppen sütött a nap. :) Este még egy meglepi várt, elvitt moziba az új Sandra Bullock filmre, amit már régen kinéztünk magunknak, de én teljesen elfelejtettem, hogy pont ezen a hétvégén jön ki. Csak akkor jutott eszembe, amikor bementünk a plázába és megláttam egy plakáton. Tökéletes nap volt. :)

Ilyen fák alatt lehet most sétálni a Várban, kavarog alattuk a sok puha, rózsaszín szirom.


Később ilyen szép virágmezőt találtunk. (Szegény Kriszta elvesztette a napszemcsijét Zala megyében.)