Jojó ma megkapta a rögzített fogszabályzóját a felső fogsorára. Nem tud rendesen enni, mert nagyon fáj neki a rágás, meg minden beleakad a szájpadlásán lévő drótba, de ez normális egy darabig, meg kell szokni. Darált húsos paradicsomszószos tésztát szántunk ma ebédre, azt szerencsére még meg tudta enni, de estére már nagyon fájt neki, a kenyérevészete kudarcba fulladt, úgyhogy banán+rizsital keverékét vacsorázta. Valószínűleg egy darabig csak főzeléket és levest fog tudni könnyen enni. Nekem sose volt ilyen fogszabályzóm, csak most olvastam el, hogy mivel jár. Azt is olvastam, hogy az eredmény miatt nagyon megéri, de egy darabig szenvedni kell vele. Gondolkoztam és körülnéztem neten, mit vehetnék Jojónak, hogy ne éhezzen, és számomra elképesztő felfedezést tettem!

A továbbiaknak már nincs köze Jojó fogszabályzójához, csak úgy jutottam a felfedezéshez, hogy a neten rákerestem arra, hogy teljes értékű pépes étel.

Szóval megtudtam, hogy 2014 óta létezik egy cég, ami megvalósítja egyik álmomat: az ételkészítés és evés legyen a lehető leggyorsabb, miközben lakjak is jól meg ne is szenvedjek hiányt semmilyen tápanyagban. Ez a Huel. Imádom ezt az ötletet! Mert nagyon untat és fáraszt és időpocsékolásnak érzem azt a sok időt, amit naponta az evés körüli teendőkkel meg magával az evéssel kell töltenem, és lám, nagyon sok ember ugyanígy érez, ha ez a cég 2014 óta működik. Most már legalább tudom, honnan tudok ilyen kaját szerezni, ha végleg beleunok ebbe a kajabeszerzés-kajakészítés-evés-edények tisztogatása-kezdjük elölről körforgásba. :)