Van ez a négynapos hétvége, aminek ma van a harmadik napja. Megtoldottam egy nappal, szerdán szabin leszek, így nekem ötnapos a hétvége. Jojónak van őszi szünet, bár az országban idén azt eltörölték, hogy a téli szünet lehessen hosszabb. Ez azért kell, hogy a gyerekek ne fagyjanak meg a fűtetlen iskolákban tél közepén, inkább legyenek otthon. Csodás időket élünk, mondhatom. Viszont Jojó sulija a minden tanévben itt-ott elszórt "tanítás nélküli munkanapokat" idén átpakolta az őszi szünet eredeti napjaira, így neki legközelebb 7-én lesz suli. Most itthon van, szerda estétől apjáékkal lesz.

Dodó 3-án lesz 13 éves, ez alkalomból elvittem őt és Jojót a Svábhegyi Csillagvizsgálóba szombaton és a Hadtörténeti Múzeumba tegnap. Dodó mindenféle online lövöldözős játékot szokott játszani a barátaival, ezek kapcsán elkezdték érdekelni a fegyverek. A múzeumban sokat tanított nekünk a különböző puskák és gépfegyverek működéséről. :) A csillagvizsgáló is érdekes program volt, de sajnos a lényeget nem láttuk, mivel az év legködösebb napján sikerült mennünk. Előadás és vetítés volt, megfoghattunk és mikroszkóp alatt megvizsgálhattunk meteoritokat, bejárhattuk a csillagvizsgáló épületeit és megismerhettük a működésüket. A távcsövek viszont be voltak dugaszolva, úgyse látszott volna bennük semmi. Nyáron szeretnénk megint menni, hátha akkor csillagfényes lesz az éjszaka.

Múlt héten elkezdtem az új munkahelyemen is a hibrid munkarendben dolgozást. Heti három napot lehetne itthon dolgozni, de maradok a heti kettőnél szerintem. Olyan a munkám, hogy bizonyos dolgokat csak irodában lehet elvégezni, és úgy látom jónak, ha keddtől csütörtökig bejárok. De örülök neki, hogy van lehetőségem még egy napot itthon lenni, ha valamiért kell. Nagyon elégedett vagyok a sorsommal így is, hogy van ez az új munkahelyem, a régi vacak helyett, ahol semmi szabály nem volt, semmi kilátás arra, hogy munkaszerződésbe foglalják a hibrid munkavégzést, ki voltam szolgáltatva a közvetlen főnökeimnek, hogy mikor rendelnek be. Meg minden más szempontból is örülök ennek az új munkahelynek. :)
Elmúlt pár napban készült képek: