Az Avatar 2 nem egyszernézős film. Jojónak és nekem volt szerencsénk decemberben megnézni elsőre, és ma megnéztük másodszorra is, amikor Kriszta végre megnézhette először. Riki apái meg egyébként holnap nézik másodszorra, mint megtudtuk tőlük. Nem mondom, hogy az Avatar 2 a kedvenc filmem, mert az az első Avatar még mindig (meg a The Martian, az egész más okból, de szintén tökéletes film számomra). De leborulok mindazon emberek zsenialitása és elszántsága és ereje előtt, akik az Avatar 2-t megálmodták, aztán valósággá tették. Mert számomra egy varázslatos élmény ez a film is, mint az elődje. Annyi jelenet van, amin sírni lehet, hogy amikor Jojóval először néztem, mindketten többször sírtunk, de nem ugyanazokon a jeleneteken, hanem felváltva. Másodszorra nézve már tudtam, mi fog történni, mégis megint éreztem, hogy csurog ki a könny a 3D szemüvegem alól. Kriszta meg már a film első perceiben majdnem elsírta magát. :) Imádom, hogy ilyen! :) Neki kisbabája van most, nekem egy majdnem 14 évesem, teljesen nekünk való a történet. Egy csomó videót megnéztem az előbb a filmről, ideteszek néhány érdekeset.

Mennyit fejlődött a "performance capture" technológia az első film óta:

Hogyan forgattak 3D filmet víz alatt:
Szerintem elképesztő, hogy a színészek mire voltak képesek, hogy hónapokig edzettek, és Sigourney Weaver rekordja 6 és fél perc a víz alatt levegővétel nélkül és Kate Winslet rekordja 7 perc 15 másodperc!

Végefőcím zene: