44 éves lettem tegnap. Kriszta többnapos fesztivált csinált a szülinapomból, bár kértem, hogy ne tegye. :) De pont úgy jött ki, hogy hétvégére esett a nap, ráadásul olyan hétvégére, amikor gyermektelenek voltunk, úgyhogy azt mondta, szeretné kihasználni a lehetőséget. De már csütörtökön este azzal hívott, miközben éppen a közeli pláza edzőtermében öltözködtem át edzés előtt, hogy küld egy Foxpost kódot, és ha akarom, edzés után pár emelettel lejjebb átvehetem az előszülinapi ajándékom. :) Az egy Kinder csoki termékekből összeállított csokor volt. :P Merthogy a Kinder csoki a kedvenc csokim! :) Itthon meg egy tulipáncsokor várt! Gyönyörű! A szülei kertjében szedte.

Péntek estére itthoni videojátékozást és filmezést tervezett be, mert tudja, hogy ezek a kedvenc elfoglaltságaim. A Witcher 3 Complete Edition-t játszuk mostanában, azzal játszottunk felváltva egy-egy órát, aztán megnéztük egyik kedvenc filmünket, a The Proposal című Sandra Bullock vígjátékot. Valamiért megunhatatlannak találjuk azt a filmet. :D

Másnap, szombaton, délelőtt folytattam a videojátékozást, amíg Kriszta összedobott egy meglepetés ebédet nekem. Mac & cheese-t gyártott, mert mostanában emlegettem, hogy jaj de régen ettem olyat, és mennyire szeretem. Ő pedig mindig figyel az ilyesmire. :) Délután egy kicsit túráztunk nem messze Budapesttől, és egy kilátóba is felmásztunk. Imádom, hogy ilyenkor van a szülinapom, amikor a fák üdezöldek, és van rá esély, hogy kellemes a hőmérséklet és süt a nap. Idén pont most esett először egybe a hétvége és az olyan meleg idő, hogy pólóban kirándulhattunk.

A szülinapomon, vasárnap, délelőtt társasjátékoztunk - Kartográfusokkal, ami az egyik kedvencünk - aztán a közeli Padthai Wokbarból szerzett ebéddel kiültünk a napra eszegetni. Utána még sétáltunk egy kicsit, betértünk egy cukrászdába sütiért, és azokkal hazajöttünk kávézó időre. A Kriszta által "fő ajándéknak" nevezett meglepetést is tegnap kaptam meg - nem mintha nem lett volna bőven elég mindaz, amiket már felsoroltam - ami egy vezeték nélküli gamer headset! Steelseries márkájú. Kriszta gondos kutatómunka eredményeként arra jutott, hogy az a legjobb. Mondanom sem kell, hogy nagyon eltalálta, mire volt szükségem. :)

Szóval ez egy ilyen tökéletes hétvége volt.