Riki a 7 hónapos kort is betöltötte. Az egy hónappal ezelőtti állapotához képest sokat fejlődött. Véglegesen túlnőtt azon a koron, amikor többnyire csak a hátán fekve kapálózott, mint egy felborult bogár. Most már minden gond nélkül fordul hátról hasra és vissza, és mindkét módon sokáig jól érzi magát, játszik, nevet, nem vinnyog csak azért, mert nem tud megmozdulni. Hason fekve könnyedén megpördül abba az irányba, amerre éppen érdekeset lát, mint egy óramutató, és így saját magát is tudja szórakoztatni. Valamennyire megtanult kúszni, bár még ritkán és keveset halad előre. Néha a karjai segítségével előrébb vonszolja magát, ha valamit el akar érni. Motiválni lehet erre például a seggtörlő kendőinek a dobozával, mini kenőcsös tégellyel, szélesvásznú okostelefonnal, stb. Lényeg, hogy valami számára érdekes legyen. Amire nem mozdul rá: korosztályának kitalált játékok... Hatalmas esemény, hogy növesztett két fogat! :) A két első metszőfoga jött ki alul. Mélyen aludni és önállóan elaludni továbbra sem az erőssége.

Képek az elmúlt hónapból:

A Normafánál kirándultunk egyik hétvégén, és ott egy játszótéren készült a lenti kép. (Fati nagylányát levágtam a képről, mert nem kértem tőle engedélyt.)

Riki babaúszni jár minden szombaton, ahol mindig más megy be vele a vízbe (csak egy felnőtt mehet be), vagy az egyik apja, vagy Kriszta vagy én. Itt éppen én:

Riki anyájával:

Riki 7 hónapos pofiját is idetettem.