Egy hétfő akkor nehéz, ha nagy a kontraszt közte és az előtte elmúlt két nap között. Úgyhogy a mai nap nagyon nehéz! Még szerencse, hogy már este van. :)

A hétvégénk ezúttal gyerekek nélkül telt. Szombaton "elektronika mentes napot" tartottunk. Nemrég jutott eszünkbe először ilyet rendezni, és mivel sikeres volt, most csináltunk még egyet. A hétköznapjaink, ahogy el lehet képzelni, elég mókuskerék-szerűek. Ezért kapcsolatépítő célból javasoltam, hogy legyen egy olyan napunk, amit kettesben töltünk és közben nem szórakozunk semmi olyannal, ami árammal működik. Eddig két ilyen napunk volt, csak egymással foglalkoztunk, sokat beszélgettünk, és ha elálmosodtunk, akkor aludtunk, ha meg unatkozni kezdtünk, akkor társasoztunk, rejtvényt fejtettünk vagy olvastunk. Nem szigorúan véve egy egész napig, de reggetől estig. Mert az első ilyen napon Kriszta este a barátaival találkozott, én meg itthon egyedül nyilván videojátékozásba kezdtem, most szombaton pedig Kriszta javasolta este, hogy akkor most már nézzük meg a Netflixes Witcher sorozat legújabb részeit. :) Pénteken megnéztünk belőlük hármat, így szombatra maradt még kettő.

Tegnap pedig reggeli után leautóztunk a Balatonhoz. Ahhoz képest, hogy még nem voltam szabin idén nyáron és nem voltunk hosszabb nyaraláson, egész szép színünk lett mostanra a vidéken töltött hétvégéknek köszönhetően. A Balaton csodazöld, tiszta és meleg volt tegnap, az ebéd hekk és édesburgonyából készült sültkrumpli, az uzsonna fagyi és kávé.

Ma pedig bementem reggel az irodába és onnantól a munkaidő végéig hallgathattam a körülöttem ülők vinnyogását, miszerint 1. szar az élet és szar a munkánk 2. nagyon meleg van. :D

Fárasztóak. Örülök, hogy holnap home office nap következik. :)