Két szabi között vagyok ezen a héten. Este van és ma irodában voltam, szóval még 2 nap iroda, 2 nap home office, aztán 2 hét szabi. El tudnám viselni ezt az arányt állandóan. :)

Múlt héten Jojóval jártunk egy bankban, hogy számlát nyissunk neki. Én is 14 voltam, amikor először bankszámlám lett. Neki azért kellett most, mert az új sulija kérte. Mivel technikumba megy, jogosult lehet ösztöndíjra, amit csak neki utalhatnak át. Jártunk még a Spanyol Intézet könyvtárában is és Rikivel játszótereztünk délutánonként. Pénteken elkísértem a Nyugatiba és elutazott Noémiékhez, tőlük pedig ennek a hétnek a végén egyenesen megy ő is meg Dodó is megint apjékhoz.

Krisztával és Rikivel közös programom is volt a szabim alatt, egyik nap felpakoltuk a fél háztartást és végigvonszoltuk a Margitszigeten hosszában mindkét irányban. :D Jó kérdés, hogy miért tettünk ilyet, nos, a Palatinusra készültünk eredetileg, de a strandidő éppen szünetel, így végül nem volt kedvünk vízbe menni. Árnyas fák alatt heverésztünk inkább, Riki meg totyogott a fűben összevissza és néha leült legelni, aztán elvittük egy játszótérig, de mire odaértünk, elaludt a babakocsiban, úgyhogy utána mi tovább heverésztünk. Később egy fura hangú madár felébresztette Rikit még mielőtt kialudhatta volna magát, ettől totál idegbeteg lett, cipelni kellett, úgyhogy felváltva cipeltük, másikunk meg tolta a babakocsit, ami magasan meg volt pakolva hátizsákokkal, törölközőkkel, játékokkal, de még a babakocsi tolókarján is lógott egy nagy járássegítő játék, szóval úgy néztünk ki, mint valami vándormuzsikusok. Fárasztó de jó nap volt. :)