Tavaly ilyenkor kezdtem el, hogy év elején felteszek ide egy pár mondatos összefoglalót az előző év minden hónapjáról. Ebből is látszik, hogy mennyi minden történik egyetlen év alatt és hogy megváltozik minden.

2023

január
Elkezdődött az első év, amit már az új munkahelyemen kezdtem.
Jojó megírta a központi középiskolai írásbeli felvételit.
Riki elkezdett anyatejen kívül mást is enni.

február
Jojó 14 éves, Riki féléves lett.

március
Jojó végigcsinálta a középiskolai szóbeli felvételiket is.

április
Kriszta heti tíz órában újra munkába állt.
44 éves lettem.

május
Kiderült, hogy Jojót melyik középiskolába vették fel.

június
Jojó elballagott az általános iskolából.
Kriszta és én először jártunk együtt Bécsben.

július
Riki megtanult járni.

augusztus
Jojónak megnyitottuk élete első bankszámláját.
Riki egy éves lett.

szeptember
Jojó elkezdte a középiskolát.

október
Kriszta 39 éves lett, a kapcsolatunk pedig 5 és fél. Vagyis Kriszta annyi éves lett, mint amennyi én voltam akkor, amikor megismerkedtünk. :)

november
Dodó 14 éves lett, és először hallhattam a nagyfiús hangját. :)

december
Ez a blog 10-én 9 éves lett és másnap életem leghosszabb ideig írt blogjává vált.