Egy kis barcelonai nyaralásra próbálunk éppen eljutni Krisztával, de egyelőre nem tudjuk, mikor sikerül. A reptéren ülünk, eddig kétszer halasztották az indulást, eddig összesen 3 órával. A járatok nagy része ugyanígy van ezzel. Pont, mint két éve. Azóta is ilyen szar repülőzni? És már mindig ilyen lesz? Nem értem, miért van ez. Igazából nem vagyok egészen meglepve a két évvel ezelőtti megpróbáltatások után, mert számítottam rá, hogy talán most is (még mindig?) ez a helyzet. Nem örülünk ennek persze, de türelmesen várjuk a sorsunkat itt a rengeteg hasonló sorsú emberrel együtt. Üldögélünk, beszélgetünk, olvasunk, néha elmegyünk sétálni, nézelődni az üzletekben és a kajáldáknál. Kaptunk fejenként 3170 forint vigaszdíjat kupon formájában, amit beválthatunk itt valamelyik kajáldában. Nemsokára vacsorázunk, akkor felhasználjuk őket. Kriszta javasolta, hogy utána nézzük meg a naplementét a teraszról, de ezt kockázatosnak tartom, mert nem könnyű szabad ülőhelyet találni. Láttam embereket az üvegkorlátnak háttal a padlón ülve vacsorázni, és szerintem nem azért ott esznek, mert az kényelmes.