Uzsonna idő van, mellettem az asztalon finom jegeskávé meg egy pilótakeksz. Ma délutántól egyedül vagyok itthon két cicával egészen csütörtök délutánig. Illetve sajnos nem lehetek itthon addig minden nap, be kell mennem az irodába holnap, szerdán és csütörtökön. De az az érdekes és ritka helyzet állt elő, hogy egyedül éldegélek itt addig. Kriszta Rikivel Zalába utazott pénteken, ott nyaralnak éppen Kriszta szülei is. Rikit jövő pénteken átadja apjáéknak és utána jön ide haza hozzám egyedül. Jojó itt volt velem ezen a hétvégén, de mától csütörtökig (aznap fogászatra jön ide a közelbe, és onnan jön haza), Noénál vendégeskedik.

Jojóval tegnap csak tettük a dolgunkat itthon és étkezéseknél beszélgettünk. Jojó nem mindig kedves velem. De egy kamasznak nem is az a dolga, hogy kedves legyen a szüleivel. Sokszor viszont nagyon kedves, és tudom, hogy mekkora ajándék az egy ilyen nagy gyerektől. :) Ma délelőtt VR terembe mentünk - ezúttal Robi haverommal és az ő egyik barátjával, tehát négyesben. Utána Jojóval eszegettünk a Westendben, aztán feltettem a vonatra, ami elvitte Noéhoz. Jojó azt mondta ma, hogy bármit csinálunk kettesben, mindig jól érzi magát. :) Meg is ölelt többször meg valamiért szelfit is akart csinálni velem a Westendben. :D Tisztában vagyok vele, mekkora megtiszteltetés, hogy a nálam 30 évvel fiatalabb lányom velem akar szelfizni. Sőt, még jónak is titulálta az elkészült képet! :D Nagyon jó volt egy kis időt kettesben tölteni a nagylányommal. Ilyen alkalom is ritkán van.

Rikit több mint egy hete láttam élőben, de persze fotókat meg videókat látok róla naponta a Messenger csopinkban. Ebben a hónapban van neki a bölcsiszünet. Múlt héten apáival volt Balatonnál, most a zalai ház kertjében medencézik. :) Ő még olyan kicsi és olyan sokat változik pár hét alatt is, hogy szerintem alig fogom majd megismerni, mikor legközelebb látom! Azért remélem, ő meg fog ismerni engem. Utolsó este, mikor itthon volt, úgy búcsúzott el tőlem, hogy Kriszta fogta a karjában, Riki az egyik vállamra tette az egyik pici kezét és csak nézett. :D Nem szólt semmit, mert az éjjeli alváshoz használt cumija már a szájában volt. Én is az egyik picike vállára tettem az egyik kezemet, mondtam, hogy jó éjszakát, jó legyél, aztán Kriszta vitte aludni. Nagyon cuki volt! Egyébként engem úgy hív, hogy Doj. Nem tudom, miért, mindenki más nevét ki tudja mondani, Jojó, Dodó, Anya, ezekkel a szavakkal nincs gondja, de én Doj lettem Noj helyett. :)