Az online pasztell tanfolyam következő feladatát is befejeztem, ezt a piros fát.

A4-es méret

Nem annyira érdekel, hogy ez most jó vagy nem jó... Lényeg, hogy jólesett megfesteni. :)

Egyébként az online tanfolyamot készítő rajziskola vezetője - akit nem tartok valami nagyra rajztehetség szempontjából - a Facebook csoportban "különösen remeknek" titulálta a tulipánjaimat és a papagájaimat, szerinte kezdőknek nem szoktak ilyen jól menni. Ő maga az oktató ezekben az online fizetős videókban, amiket nézek. De ő is csak úgy tanult meg rajzolni, ahogy én, egy "jobb agyféltekés" tanfolyamon.

Krisztán keresztül azonban megismertem egy igazi művészt. Igazából többet is, de a legjobb barátnője is művész, aki rendszeresen adja el a képeit és művészeti iskolában tanult. Kíváncsi voltam, hogy ő mit szól a papagájokhoz, úgyhogy átküldtem neki anélkül, hogy megmondtam volna, hogy én csináltam. És azt írta, hogy szép, aprólékos, de a "fényszínek" hiányoznak róla, de ha a fény hozzá lenne adva, akkor szuperjó kép lenne. És aztán megírtam neki, hogy én csináltam, és azt mondta, hogy érdemes lenne tanulnom, mert nagyon ügyes vagyok és látszik, hogy van szemem hozzá... :O Nagyon boldog lettem ezektől, amiket írt! Folytatni fogom ezt az irányt, mert ha lassan is, de haladok. És talán elérem egyszer a célt, hogy eladok valamit, amit készítettem. Azt egyébként már biztosan tudom, hogy mik az eladható témák. ;)