Jövő héten szabin leszek és kalandos utazásokra indulunk. Jojóka Los Angelesbe utazik a nagybátyjával, vagyis ecsémmel, én pedig Krisztával Spanyolországba repülök. Soha nem voltam még Spanyolországban eddig! Nem mintha Los Angelesben jártam volna. :) Ecsém gyakran megy oda, évente többször, és úgy döntött, ideje Jojót is elvinni, mert most már elég idős ahhoz, hogy értékelje Los Angelest. Még nem adtam fel a reményt, hogy egyszer visszatérjek Amerikába életemben, de az már biztos, hogy nem idén lesz. Megyek viszont Spanyolországba Krisztával, ami az első közös repülőutunk és első közös tengerparti nyaralásunk lesz. :) Nemrég rámutatott, hogy amikor ezt az utat lefoglaltuk, ismertük egymást összvissz egy hónapja. :D Van ilyen... :) Jelenleg egyébként már három hónapja vagyunk együtt, tehát igazán komoly múltra tekint vissza a kapcsolatunk. :)

Jojókáék holnap hajnalban indulnak, mi pedig vasárnap hajnalban, így egymás után kétszer kell hajnalban kelnem. Jojóka indulásánál a félreértések elkerülése végett ott kell lennem a reptéren, ahogy tavaly is jó, hogy ott voltam, amikor szintén szülei nélkül utazott külföldre. Én és Kriszta Barcelonába repülünk majd, és onnan egy óra buszútra lesz a hotelünk a Földközi-tenger partján.