A járványhelyzet teljesen eldurvult Magyarországon. Még rosszabb a helyzet, mint idén tavasszal:


Én a nem oltott embereket hibáztatom ezért. Azokat, akiknek nincs okuk nem oltani magukat, mert nincs olyan betegségük, ami miatt ellenjavallt lenne, mégsem hajlandóak beoltatni magukat.

Kedden elmentem a kórházba, ahova tartozok, a két hete kapott időpontomra. Azóta olyan rossz irányba változott a járvány, hogy lényegében elzavartak. Nincs ott elég orvos, aki műtsön, nem terveznek olyan műtéteket mostanában, ami nekem kéne, ez van.

Elkeseredtem, de aztán összeszedtem magam. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy ki tudom fizetni a magánkórházat, bár persze nem ezért kuporgattam évekig, hogy erre költsem, de úgy tűnik, muszáj.

Magánkórház ügyében kutattam neten, megkérdeztünk ismerősöket, kit ajánlanak, felhívtam több rendelőt. Egyelőre ott tartunk, hogy november 25-re van időpontom egy orvoshoz, akit ajánlott egy nő, akinek ugyanilyen műtétje volt már. Az orvos abban a magánkórházban műt, amivel Kriszta munkahelye szerződött, tehát Kriszta oda szokott menni vizsgálatokra, és neki szimpatikus a hely. Nem utolsósorban még mindig olcsóbb, mint az a magánkórház, ahol a korábbi orvosom műt. Úgyhogy remélem, nekem is tetszeni fog az új orvos meg ez a kórház, és akkor ott műttetem meg magam.