Tegnap volt Jojó sulijában az éves gála, ami ott egy nagyszabású, többórás rendezvény, profi színpaddal, fény- és hangtechnikával és eklektikus műsorfelhozatallal. Az általános iskolában semmi ehhez hasonló nem volt. Jojónak nagyon tetszett, hogy ilyet láthat és részt is vehet benne. Ő a színjátszókör tagja és ők is szerepeltek a műsorban. Volt még versmondás, rock koncert, karatebemutató, néptánc, modern tánc, szaxofon, ezek jutnak eszembe, tehát tényleg nagyon változatos volt a program. Jojó szeret színészkedni és jól is csinálja, ez a másik veleszületett tehetsége van a rajzoláson kívül. Na, ezt se tőlem örökölte! :D A színjátszókör vezetője is dicséri. Az is igaz, hogy eddig csak olyan szerepekben láthattam, ahol lényegében önmagát alakította - egy flegma tinilányt. Így volt az a tavalyi színjátszós tábor végén előadott műsorban is. Nagyon kíváncsi lennék rá, hogyan alakítana egy olyan szerepet, ami teljességgel távol áll tőle, mondjuk egy szerelmes szerepet. Azt mondja, arra is simán képes lenne, és ebben nem kételkedem, csak kíváncsi lennék rá. :) A tombolán meg nyertem egy könyvet, ezt: Romy Seidel: Anna Freud - Egy lány az apja árnyékában. És ha már nyertem, el fogom olvasni. A Witcher könyveket olvasom mostanában, nemrég végeztem a negyedikkel a nyolcból, de az ötödiket még nem kezdtem el, úgyhogy akkor elkezdem ezt a nyereménykönyvet.