Itt írtam, hogy tegnapra terveztem Kriszta szülinapját megünnepelni valamilyen meglepetéssel. Most már elárulhatom, hogy a meglepetés az volt, hogy mindenféle finomsággal leptem meg egész nap. Bár alapból utálok kaját készíteni, akkor viszont szeretem, ha saját elhatározásból, szabadságom alatt és meglepetésnek készíthetek finomságokat. Nagyon jól éreztem magam akkor is, amikor készítettem a finomságokat és akkor is, amikor láttam, hogy Kriszta mennyire örül nekik. :) Nem utolsósorban enni is jó volt a kajákból, mert jól sikerültek. :) Jojó is segített egy kicsit az elkészítésükben.

Ez volt a menü:
Reggeli: téliszalámis zsömle paradicsommal, kávé, narancslé, szülinapi rózsacsokorral tálalva
Tízórai: gyümölcssaláta - banán, alma és narancs
Ebéd: mandulában sült halfilé burgonyakrokettel
Uzsonna: kókuszgolyó, kávé
Vacsora: palacsinta sós tejföllel, reszelt sajttal és friss rukkolával töltve, mellé szülinapi ajándék

A szülinapi ajándék csak apróság volt, egy IKEÁs plüss dinó, egy keresztrejtvény újság és egy doboz 100%-os mangólé.