Már egy hét eltelt Jojó vakációjából, Dodóé pedig most kezdődik. Jojó szorgalmasan dolgozik minden délelőtt pár órát a bölcsiben közösségi szolgálat címén, amiről mindig jókedvűen számol be. Rengeteg növényt kell meglocsolnia minden nap, hőség van és nehéz a kanna, de csinálja. Utána minden nap kap valami más feladatot is, pl. seprés, egyik nap meg megvarrt egy trambulint. Ezek alapján azt hiszem, Jojó hasonlíthat rám abban, hogy amíg tehette, hercegnőként viselkedett, de ha kap munkát, akkor nem kíméli magát. Én is ilyen voltam, csak én 20 évesen kaptam első piszkos munkámat az amerikai fősulim konyháján. Riki néha észreveszi Jojót, örülnek egymásnak, a többi (Rikinél valamivel nagyobb) gyerekek meg azt firtatják, hogy Jojóért mikor jön az anyukája. :D

Jojó év végi jegyei ugyanazok, mint félévkor, amiből akkor ötös volt, abból most is, amiből akkor négyes volt, abból most is. Viszont a középiskolás matek már meghaladja az én szintemet, nem tudok neki segíteni, pedig kell segítség. Úgyhogy húgom és párja matekoznak vele videochat-en keresztül legalább hetente egyszer, így nyáron is.

Tegnap voltunk Dodó ballagásán. Dodó most már magasabb, mint Jojó! Elképesztő, hogy ez is eljött! Ez még egy éve sem volt, és azóta Dodó hirtelen nagyfiú lett, minden kisfiúság eltűnt az arcáról, magasabbra nyúlt Jojónál, és várhatóan még nőni fog, Jojó meg valószínűleg már nem sokat, ha egyáltalán. Dodó kertészeti suliba fog járni ősztől. Ezen a nyáron július második hetében lesz velünk, akkor nem utazunk sehova, még nem alakult ki program, aztán augusztusban is velünk lesz négy napot, amikor Szlovákiába utazunk hegyetmászni.